Vel hjemme

Da var eg vel hjemme igjen.Været vart ikke så gale utover dagen,vi fikk endatil et glimt av sol i Volda.

I dag var jeg 2 timer hos fysioterapauten der 1 time gikk til rein styrketrening og en time til litt behandling og avspenning,og det er utrulig kor mye lettere det blir for hver gang jeg er der å gjøre øvelsane:))

Rett atmed fysio ligg der en frisørsalong og i dag hadde dei satt ut et skilt med ledig plass i dag:))hvorfor gå i flere timer og trakke når en kan nyte en frisørtime:))så jeg fikk time og storkosa meg og så blei eg jo bedre på hodet også da,hi hi.

Litt tid til butikk vart det før bussen kom og det resulterte i en ny enkel svart bukse til fruen:))+ litt babygarn

Var en liten tur innom nille og der fant jeg disse søte lysestakene

Jeg har spadd opp ett bedd langs med elva som renn forbi garasjen vår


dette bedde ser ikke så stort ut på bilde men den er en 5-6 meter lang,drømmen min er lupiner langs hele kanten.Derfor spadde eg opp og sådde to poser med frø og for att frøa skulle få ett godt grep måtte gresset bort dette første året.

Etter att jeg hadde sådd såg eg att lupinane ikke ville blomstre før andre året,da gav Grete meg den ideen att jeg kunne så litt sommerblomster også så eg fikk litt farge i år:))

Selvsagt tar jeg imot gode ideer så i dag kjøpte jeg disse to posane:))

Hærligt hva:))nå skal eg blande disse to posane og strø dei fint over beddet:)

Jeg har ikke behov for å ha enda en plen å slå så her på denne plassen skal alle blomstre som dukker opp få lov til å spre seg som dei vil,hvem hvet kanskje det blir en blomstereng til slutt:))

Ønsker dere en fortsatt fin ettermiddag

10 kommentarer

Siste innlegg