Endelig

God morgen venner.Ja det regner her også men heldigvis har det sluttet å blåse.

Som dere sikkert har fått med dere så har jeg ett altfor stort blomsterbedd til besvær.Med slitasjegikt passer det nok best å ha noe litt med selvstelt:))

Har maset lenge på å få fjærnet dette beddet og endelig nå er gemalen endelig på gli:))han har sett kor eg slit og ser endatil på plenklipper som en sitter på og kjører:))

Greit det men jeg sier nytt bedd først.Han bruker å argumentere med att jeg planter så mye i det beddet:))så derfor ,i dag begynte jeg å plukke bort innhold i beddet:))jeg vil ta korte etapper og lengre pauser.Nå har jeg vært ute i regnværet og tatt 1 etappe,så får eg se om det løyer litt utover dagen.

Bilde for komme siden nå er det vist helt umuligt å legge til bilde

 

6 kommentarer

Siste innlegg