Bort med beddet:))

Da har jeg vært ute i 2 etapper i dag,som dere ser er ikke dette beddet her særlig pent og ikke er det håndterligt heller.For dere som ser litt ekstra etter så kan dere se att steinen i muren er i ferd med å komme ut.Men no er det slutt og jeg er snart ferdige med å tømme beddet for det som skal takast vare på.

Etter 1 etappe i dag er dei gulna buskbommane fjærnet ,og jeg har fått omm halvparten av løkane + alle kuleprimulane.Det vart nok i en gang så jeg tok en lengre pause.

Men jeg ville ta litt til og gikk ut igjen etter ett par 3 timer:))

Som dere ser er jeg snart ferdige,det gjennstår noen løker og et par kantblomster og resten kan gå med massen når karane fjerner det for meg:))

Vel der er en stor rot med store prestekrager da,kanskje jeg kan få sønnen til å dele den opp til meg(den er tung)og så plante litt av den langs elvakanten:))

Jeg hadde ikke nok blomsterkrukker til alle sommerblomstene jeg kjøpte,så litt vart sett i beddet,no måtte jo dei bort igjen så eg kjøpte ett sett krukker på europris til 199 for 3 stk,har nå fått plantet i dei 2 minste krukkane så får vi se hva som kjem i den store

Dei har fått plass under takk enn så lenge for du verden kor det regner i dag.

Og siden det regnet så fælt så såg jo fruen ut deretter også,hi hi.Dere skjønner det att jeg tok jo alle plantene til mitt bryst:))resultatet var att jeg måtte spylast med hageslangen fra topp til tå før jeg kunne gå i hus igjen:))

I  morgen er det fysio så da blir det ikke hagearbeid,så får vi se om ikke regnet avtar noe til helgen,sønnen vil iallefall hjelpe meg å skuffe bort litt singel før muren blir plukket ned:))for den skal eg bruke oppigjen etterpå

Men no skal eg strikke resten av kvelden:)ønsker dere en fin kveld

12 kommentarer

Siste innlegg