Tømme resten av beddet

God morgen.Ja det er vel ingen bombe att det er skyet ute og tåke nlangt ned i fjella.Ikke noe å gjør med været,men for meg er det like greit for eg skal ut og tømme resten av beddet i dag.Da er det passe temperatur ute for jeg blir svett nok med slikt arbeid.

Når så bedde er tomt håper jeg att min kjære og sønnen har tid å hjelpe meg med tungarbeidet for nå må beddet bort:))

Jeg er litt spent på kvelden i dag,for min kjære sier han kommer hjem med ny plenklipper og så demonstrerer han på hvordan jeg går etter en dag med gressklipping:))og slik sier han att jeg ikke kan fortsette å gå,med knekk i knea og det ser ut som eg vil dette når som helst:))Den nye klipperen blir som en liten traktor:))for han vil vist kjøpe en sånn som som en sitter på og kjører.

I går gikk jeg og sønnen en kvelstur.Jeg hadde med kamera og knipset litt i hagen på huset som sønnen skal ha:))

 

Den lilla syrinen er helt fantastisk nå,det er også 2 kvite syrin i hagen

Dei var ikke like langt kommet men dei kjem

Der er mange små rosa blomster i hagen men jeg hvet ikke hva di heter:))

Det har kommet lilla til i naturen no

Selv om det er gråvær så er det utrulig flott her inne i fjorden no:))

Da ønsker fruen alle en vidunderlig fin dag:))

14 kommentarer

Siste innlegg