En god dag i dag:)

 

Kan jo ikke klage hver dag.Vi har hatt sol i dag:))litt kald vind men sol,no regner det litt ute men det er greit for dagen har vært fin den.

Måtte en tur ned i fjøresteinane og ta bilde i dag morges når jeg ventet på bussen:))

Det er så vakkert der nede no

og så var det den trasige pendlerveien da:)





Glad det ikke er meg som er sjåfør her:))

Sjukehusparken i volda og denne hagen er min største ønske,og det er en surgjordspark












Da barna våre var små bodde vi i Volda og da gikk vi ofte ned hit og spiste lunsh i parken:))vi tok med teppe og korg med mat og barna syntes det var stor stas.

No vart det bestemt at venstre hånda mi skal oppererast,da jeg falt i oktober har jeg pådratt meg en muligens to skader i hånda,får bare håpe det blir velykket,siden det var så lenge siden kunne han ikke garantere.

Jeg har nå fått singelen min til gårs og han som skal grave er utenfor med min kjære og planlegger gravinga no:))så får eg håpe han kan begynne snart.

da ønsker jeg alle en hyggelig kveld

10 kommentarer
    1. Svar: Tusen takk. Jeg håper det blir en Trondheimstur senere i sommer også, og enda flere bilder. Trondheim er en by med mange hemmeligheter og jeg har mange igjen å utforske ;o)
      Så flotte bilder fra en nydelig park. Jeg elsker parker, og spesielt de med vann i. Jeg har aldri vært i Volda, så det er vel på tide å ta en tur dit (men jeg håper jeg ikke må kjøre så veldig langt på slike veier som den du har bilder av her)
      Ønsker deg masse lykke til med operasjonen. Trist at du må under kniven igjen, men vi får håpe det er verdt det.
      Ha en fortsatt fin kveld.
      -klem-

    2. Sv: Jeg kommer fra Vannøya, ei øy utenfor Tromsø, men Tromsø var (og er) den nærmeste byen. Når vi skulle på bytur dro vi til Tromsø. Gleder meg veldig til å vise fram litt av Vannøya som er mitt paradis på jord.

    3. Så flott det var i den parken, dit hadde jeg også gått med barna hadde jeg bodd i nærheten 🙂
      Endelig med den handa di, men kanskje for sent? Vi må mase og mase vet du skal noe skje. Jeg sa i fra om kneet mitt i august, først nå på nyåret ble det tatt på alvor av legen og da var det jo samme runden som ellers med røngten osv, men operasjon først i oktober/november
      Lykke til med singelen, ikke gjør som meg, la mannfolka ta grovarbeidet !!

    4. Så kjekt å lese at du er fornøgd med dagen. Det er viktig. Bra at du får operasjon. Det går nok bra skal du sjå.
      masse flotte bilder. Der kunne eg tenkt meg å spist lunch ja.
      Ha ein fin og avslappandes kveld

    5. Anonym:Skjønner att denne anonyme her er Grete:))vel jeg kunne faktisk få opperasjon før ferien men det hadde jeg ikke lyst til.No blir nok det meste arbeidet gjort med traktor og gravemaskin så ingen av oss sliter oss ut:))jeg skal bare dirigere jeg:)og betale regninga:(men så blir det så bra etterpå:))

    6. farmoringrid:Jeg fårvære glad att legen min sendte meg til en kirurg etter et halvt år)jeg hadde problemer med en ankel i 2 år før den gamle legen min sendte meg til kirurg,da hadde senefesta i ankelen nesten gått helt av,men etter en opperasjon har jeg ikke hatt noen problemer:))

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg