En strålande morgen

Ville bare innom som snarast og ønske alle god morgen:))vi har en strålande morgen i dag for endelig har sola sett i nåde til oss også:))

Hva dagen bringer får tida vise,enn så lenge har jeg kost meg med en god frokost og en varm kopp kaffe.Steika står i ovnen og det dufter godt i huset.

Om jeg skulle ha noe å sette fingeren på i dag så må det være vinduane mine,godt dere slipper å se dem:))på tide med litt såpevann men ikke i dag.

Jeg har to ønsker på min timeplan,en tur til hytta på fjellet eller en tur på fjorden i båt:))vi får se hva karane sei når dei finn det for godt å stå opp.

Men no vil jeg ut i hagen og nyte sola litt,så ønsker jeg dere alle en vidunderlig deilig dag

1 kommentar
    1. God morgen i sola 🙂 jeg har allerede hatt ei økt ute i hagen, fått gjort ferdig siste bedet og plantet en hel masse som sto og ventet. Nå har varmen kommet så det blir nok ikke gjort mer ute i dag, kanskje i kveld.

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg