En deilige søndag

Vi har hatt en nydelig søndag,sol hele dagen,ikke varmt nok til bikini men fint å gå i genser.

I førmiddag gikk jeg en tur her på Leira medan steika stod i ovnen og her fikk jeg noen festlige bilder

Denne skjønne her er helt nyfødt,fortsatt ligger det 2 egg i reiret som jeg har fulgt med en stund nå:))var han ikke skjønn,men denne faren var ikke blid for barsellbesøket,hi hi han vart rasande på meg

Vel jeg gikk videre ett stykke til før eg snudde,men faren kjente meg igjen og stupte mot meg når en skulle pasere stedet reiret lå på:)tryggast å gå med hjelm på Leira.

Rusla videre og fanget noen måser istedenfor,dei var barnløse og heller redde for meg



Det er mye fint å se langs strandlinjen så lenge det ikke er badesesong:)




En taksvale tar et sandbad:)

Er ikke sikker men trur dette er en grønnsisik.

Ettermiddagen min kjem i eget innlegg

6 kommentarer

Siste innlegg