TOM

God kvelden mine venner.Da har jeg vært i Volda i dag hos fysio,no har eg time neste tirsdag så er eg ferdige og godt er det for akkurat no føler jeg meg helt tom.

Bussen brukte 1t 20 min hver vei i dag og jeg ville bare sove,alt opp i toppen gikk rundt som en karusell.Trur eg må gire ned litte gran så energien finner tilbake,huset skulle vært vasket men orker virkelig ikke tenke på det no.

Ute plasker det ned ,ikke nok med det men det ser ut som himmelen også he dåtte ned:))og ligger som ett belte over tretoppane.

Da timen min hos fysio var ferdige i dag orket jeg ikke gå på butikker,sette meg heller på en hyggelig kafe en time,der hadde dei gamle sofagrupper fra ett annet århundre ,vegger som lignet kjøkkenveggen ut mot veien på 60 tallet og hyller med gamle leker til barna og interiørmagasiner til dei voksne.

Etterpå kjøpte eg litt mjøl og låste inn i bilen vår,så ringer min venninne no er hun kommet og vil på kafe:))slik som det regnet var det like greit,så det vart enda mer kaffe og svele denne gangen:))

Skal tru om det er været jeg har blitt så trøtt av?har jo egentlig ikke gjort annet en styrketrening i en time + att fysioterapauten prøvde så godt han kunne å brette meg i to etterpå:))

Har fyrt i peisen i kveld siden det er så kjøligt,sommeren glimrer med sitt fravær mon tru det snart vil snu?

Uansett jeg er trøtt,meget trøtt så endten må eg sove litt eller så må eg gå en tur det siste er sikkert lurast med tanke på nattesøvnen.

Ønsker dere en riktig god kveld håper dere er litt mer opplagde en det jeg er

9 kommentarer
    1. Høres ut som du er svært sliten og det er ingen god følelse. Hvis du kikker bakover på innleggene dine, tror jeg du vil se litt av årsaken. Selv om du “bare” sitter på bussen eller “bare” går på kafe, så tapper det krefter i en sliten kropp. Alle avtaler som skal ivaretas – fysio, tannlege, lege… I tillegg har du fått stelt mye ute. Nå trenger nok både kroppen og hodet ditt ro så du får hentet deg inn – håper i alle fall at det er bare det. Du får tenke på at du har vært gjennom mye det siste halvåret, det er ikke bare et knips i fingrene så er formen der… Men akkurat nå skulle jeg gjerne knipset i fingrene og sagt at nå er alt bra 🙂 Håper du kommer deg fort!

    2. mimmimor:Rekner med att det vil gå seg til bare eg får sove litt og slippe å ha noen avtaler på tapetet.Det blir ikke flere voldaturer denne uken og det er godt,og det er sant jeg har vært gjennom mye det siste halvåret,så det er nok på tide å slakke litt ned på tempoet

    3. Hei Connie:) Tror nok du har overanstrengt deg masse med utejobbene dine,og stadig på farten til lege/fysio og slikt er noe som tar på. Men merker jo selv etter fysion at en kan bli helt slått ut noen ganger. Men været spiller nok også inn,,vi har hatt regn og torden i dag,,og fortsatt så er verandadøren oppe her,,er varmt og klamt. Og merker også at jeg har vært litt sløv i dag. Men får håpe du føler deg piggere etter en god natt med søvn. Men du får nok senke skuldrene litt og kjenne litt på kroppen av hva den tåler. Det som bygges opp kan fort falle igjen:))

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg