Muren min

Det tar tid å få en ny mur,hadde trengt en ekstra handymann:))Min kjære er ikke i form:(så noe storjobbing videre med muren i helga ser heller dårlig ut.Bonden som var her med gravemaskin skal ta til med slåtten:(og jeg har ikke muskelkraft:(så dere forstår det att jeg skulle hatt en ekstra handymann:))

Jeg tok en rusletur for å se hvordan mursteinane såg ut 🙂

joda gresset er ferdig slått,men steinane ligg nede ved elva og der kunne ikke grannen forhøste,så vi lyt kjøre ned litt av dette lange gresset

Men her innimellom gjerdenot og grønne vekster ligger steinane og venter på å få komme fram i dagen:))

Stokken jeg fant i dag ligger her i det mosegrodde hullet mittt:))og så ser dere kanskje att jeg også har plantet noen blomkarser,og langs kanden helt oppe 3 krypande tujaerog hvem hvet kanskje jeg finner noen vakre steiner også:))

Noen av frøa jeg sådde er blitt frodige,her har jeg evighetsblomster og ringblomster,blir flott når det bare kommer til blomstring.

Hvordan det går med brokolien ,sniglane er i ferd med å spise opp dei som vart sådd inne,men jeg sådde noen i isoporkasser også der kommer dei litt seinere men sniglefritt.

Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld

11 kommentarer

Siste innlegg