Blank lørdag

God morgen.

I dag står denne lørdagen helt blank.Ute er det skyet men 18+,er vi heldige ser vi litt av solen i løpet av dagen.

Jeg skulle ønske att jeg var utstyrt med all verdens tålmodighet og litt muskler:))Dere gjeter riktig jeg brenner etter å få ferdig muren min:))

Mannen er ikke i form litt sånn innfluensaverk i kroppen sier han:(jeg får bite sammen tenna og spa bort litt mold i dag også ,kroppen liker det ikke men jeg får ta det i små ettapper.Det er bare grunnen som må være slett der vi skal legge første stein så det er ikke snakk om store mengder.

Så blir det sikkert en sykkeltur i dag også,enn om jeg finner flere skatter i fjøresteinane:))

Strikke må eg,har en halv arm igjen:))det ser faktisk ut til å bli en babyjakke

Resten av dagen står åpen og ubrukt:))

Så da ønsker jeg dere alle en fin dag

5 kommentarer

Siste innlegg