søndag ettermiddag.

Da er denne helgen snart over,det er søndag ettermiddag og jeg har gjort ingen verdens ting:))Sola skinte helt fram til nå i 4 tiden,da kom en kraftig floding som var raskt over igjen,men no regner det litt mer normalt.

På førmiddagen satt jeg ute i sola og bare slappet av,ruslet en liten tur ned til sjøen og opp igjen.

Sønnen og fetteren gikk en lang tur på fjellet og nå har dei tatt båten opp til garden for å gjøre den rein:)

Det er mye hyggeligere å ta en tur ut i rein båt,og siden båten stort sett blir brukt til fiske ja da må den bli litt uggen innvendig.

Ikke het bra telefonbilde skal ut og ta noe bedre,no er vist båten gullade rein ,så guttene kom og sa fra att dei var klare til å få båten ned igjen på sjøen.Tenkte da att jeg skulle ta en tur også bare så jeg får luftet meg litt:))

 

3 kommentarer

Siste innlegg