Rastløs

God morgen mine venner.

I dag er det en slik dag da eg blir rastløs,jeg vil på ferie jeg vil på fjellet jeg vil få ferdig hagen min og jeg vil ha sol:))er jeg for kravstor?

Her i huset fikk jeg ny vaskemaskin i går:)det var bra for den har gått siden:))så nå er snart siste maskin ferdigvasket.Ute er det skyet med en liten streif av sol innimellom,temperaturen var kun 13+ når jeg stod opp og det innbyr ikke til lette sommerklær.

Mannen ligger,sånn er det med syke mannfolk dei blir SYKE:( og så går da eg her og higer etter att ting skal skje.

Så hva denne dagen bringer hvet jeg ikke,men rastløs det er jeg.Skulle gjerne putlet litt i hagen men der får jeg ikke gjort noe før muren er på plass.Jeg får jo heller ingen tur før mannen er frisk og får ferie.Kanskje jeg bare skal gå en tur,ta med kamera og håpe på ett godt motiv.

Ønsker alle dere en flott dag,så skal eg prøve å gjøre noe ut av min rastløse dag:)

7 kommentarer

Siste innlegg