En regnværsdag

Jeg har blitt flink til å følge med på tv2 sin værmelding for den stemmer som regel:))Etter en flott dag i går meldte dei regn i dag før det igjen skulle bli fint og sol:)Derfor var det ikke vanskelig å bestemme seg for dagens aktivitet,handledag:))

Siden jeg plages med hendene mine ville sønnen kjøre meg på butikken en dag denne uken,og det vart i dag regnet har plasket ned hele dagen.Så nå har eg fylt opp litt med tørrvarer og så vart det kjøpt noen nye sommerblomster.Det jeg hadde fra før blomstret dårligt eller ikke,har 3 spanske margeritter og så snart en knopp viser seg blir den brun og detter av:(no skal pottene få nytt innhold nemmelig nelliker i hvitt og rosa.

Jeg kjøpte også en blå sypress,ikke så stor,vil att den skal vokse seg til hos oss:))

Så i morgen er det forhåpentligvis pent vær igjen så da skal den plantes mellom garasjen og elva:))så får vi ett permanent tre til julebelysning.

Før vi reiste bortover rakk jeg å støvsuge og pusse vinduer:))så nå skal jeg bare kvile og nyte resten av dagen.

Sankthansfeiringa blir hjemme,orker virkelig ikke gå ut i dette pøsande regnet og kaldt er det også bare 12+med andre ord alt annet en sommerstemning så vi får ha den kosen til gode:))

Ønsker alle en riktig fin feiring uansett hva dere enn finner på

7 kommentarer
    1. Har visst ikkje samme vere dere og vi. Det er jo ikkje så langt fra da, men regn har vi ikkje hatt. Stort sett overskya, men herlig trene ver. T jogget og gikk og eg sykkla eit godt stykke frem i bygda, så jogget han naturstien end att, medan eg sykkla litt lengre frem og snudd. Vi kom likt tilbake på brua som var meiningen. Kos dag på oss. I morra drar vi til Bergen

    2. Her trives heller ikke sommerblomstene, men nå får det bare være, om ei uke skal jeg jo på bæljan blå 🙂
      Blå sypresser er fine, blir nok fin den med julelys på etterhvert :))
      Får håpe det blir litt greie på de henda dine etterhvert 🙂

    3. Regnværsdager skal også leves – og nytes!
      Lykke til med de nye plantene. Jeg liker veldig godt nelliker i urner, det tror jeg kan bli bra. De spanske margerittene er jo også nydelige, men de trenger jo sol for å trives, noe vi ikke akkurat har hatt overskudd av så langt denne sommeren…
      Nå drar jeg på ferie til Island. 😀 Vi høres når jeg er tilbake!

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg