Ting skjer:)

God kvelden:)her har ting skjedd i dag,jeg har saftet og syltet (fra fryseboksen)så nå er benken full.Hvet ikke hva som egentlig skjedde men det vart iallefall til att arbeidet med muren tok seg opp igjen:))godt jeg fikk god hjelp for nå har den grusome hodepinen sneket seg på igjen:(

før hode slo meg ut plantet jeg nye sommerblomster



disse nellikane var mye bedre en spanske margeritter som ikke ville blomstre:))

svigermor passer barnebarn ,og siden jeg er tante nytter jeg godt av det:))dei er jo så store att dei hjelper meg i hagen:))

Da besøket kom var vi i ferd med å bygge videre på muren

Ikke noe problem å holde spettet så sønnen fikk lirket små heller under for å gjøre det stødigt:))

og i morgen har dei lovet tante å hjelpe til med å hente stein til å fylle bak muren:))da går det fort

Så langt kom vi i dag:))no blir ikke muren så mye høgre enn dette vi får se kor masse stein vi har.Er jeg heldige er muren ferdig om ikke så lenge da får jeg plantet om det som skal være på toppen og vi får singlet opp litt mer forran muren.

Den vesle sypressen plantet sønnen til meg i dag:))blir ikke julelys i den ennå men etterhvert som den blir litt større skal den være juletre i desember :))tok ikke bilde av det i dag.

No skal vi alle ha en vel fortent kvile resten av kvelden

6 kommentarer

Siste innlegg