God morgen:))

Ja dette er en god morgen:)for jeg har som sagt ikke hodepine i dag:)

Da jeg leste Grete sitt innlegg ble jeg påvirket av henne,hi hi:))det regner og hva finner en på da?

Rydder i klesskap så klart:)jeg har no på morgenkvisten gått gjennom alle mine klede,det vart ett fullt nett i bossdunken og 5 breddfulle for container:))dette var virkelig herlig å få gjort no hvet jeg att det som er igjen blir brukt:))

Container er ett flott tiltak,her kan en hive sammenknytte nett med rene og hele klær som går til hjelpesendinger og det som ikke blir brukt resirkulerer dei:)

Ute er det regnvær ikke så kraftig regn alikavel nok til att vi ikke jobber i hagen,bortsett fra att jeg muligens kobler på vannslangen og spyler berget.

Skal strikke babysokker  før jeg pakker vekk strikkepinnene for noen uker framover,det blir litt vemodigt men jeg håper att jeg blir fort god etter opperasjonen så jeg får strikke til høsten.

Grunnen til opperasjon er att jeg skled og datt i oktober,jeg har da tatt meg fore og fått skade i venste hånd ,i mellom langegfinger  og pekefinger og jeg blir ikke god igjen uten opperasjon.

Da ønsker eg alle en vidunderlig fin dag med eller uten regn:)klem fra fruensvilje

 

9 kommentarer
    1. Hihi godt jeg kan være til nytte :))
      Leste innlegget ditt om vidunderapparatet, flott at slikt finnes og hjelper.
      Jeg har et massasjeapparat som jeg kjøpte for noen år siden, det hjelper meg vekk fra spenningshodepinen.
      Ha en god hodepinefridag videre 🙂

    2. God morgen til deg også selv om vi har vært oppe en stund nå. Så du rydder i klær du også. Lurer på hvem som inspirerte hvem av deg og Grete ;;)
      Jeg gjorde det for noen uker siden, så nå er det plass til nytt i mitt kleskap.

    3. Heisann Connie:) Er bare på en liten visitt her føre jeg stikker til friserdamen og tar sommerklippen. Det var et nydelig babysett du har strikket,,og det er jo ikke noe å bekymre seg for og strikke jakken som du var betenkt over:) Ellers masse flotte bilder her hos deg,en flott familie og et nydelig sted du har. Og at hodepinen din forsvinner må nok være en lettelse,for det er grusomt vondt og gå med. Vil få ønske deg og dine en riktig god sommer,og så får vi håpe været bedrer seg igjen, Her høljer regnet ned i dag. Så passet bra og ta en tur hjem fra campingen i dag og få gjort unna litt klesvask og slikt. Men må ty til tørketrommelen,for dårlig tørk er det i dag.
      Må du ha en fortsatt flott dag:))

    4. Hobbystua:Takk:))ja det var lettere å strikke jakke enn jeg trodde:))har dere campingvogna nær hjemstedet deres?jeg har brukt tørketrommel hele sommeren jeg,ingenting tørker ute ,uansett vær er det klamt å ta i hus.Vi får bare håpe på bedre sommervarme snart:))ønsker deg en fortsatt fin sommer,og kos deg hos frisøren

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg