Tåketur

Som jeg skrev tidligere i dag så kunne jeg ikke sitte her og gro fast i stolen:))Ute er det no regn,mye regn men i førmiddag da var det bare tåke,så jeg gikk en tur og besøkte en granne.





Det er jo ganske vakkert selv om tåka ligg og trykker,og vel oppe på toppen blir en møtt av nyskjerrige fjes:))

Jeg er sikker på att disse er glade for å få være inne:))har innsett att geiter overhode ikke liker regn.

Jeg besøkte altså bondekona som eig geitene,vi hadde en hyggelig prat og hun serverte kaffe on varme nystekte vafler med rømme og syltetøy:))

Vel hjemme varmer eg middag til meg og sønnen da det ringer på døren,jeg får besøk av ei venninne:))

Dette var kos ,ute begynner det å regne men inne hygger vi oss med tropisk aroma og kaffe:))

Da hun skal hjem går jeg ilag med henne ca halve vegen,det har begynt å regne så paraplyen må med,og etter att jeg kom hjem igjen har det virkelig bøttet ned og det gjør det fortsatt.

 No får det bare regne,jeg har fått to gode turer koseligt besøk så dagen har uansett vært god:))

No skal eg legge opp ett strikk og strikke ny genser til dokka:))

5 kommentarer

Siste innlegg