Ut i naturen

I dag har jeg ryddet vekk strikketøy og pinner,og jeg har vasket klær.Det gode med å vaske kle er jo att maskina gjør den jobben og etterpå tar tørketrommelen resten:))

Medan disse flotte maskinene gjorde husarbeidet for meg så gikk jeg ut i naturen.

En lang fin tur,hilste på ei granne også.Vi gikk en liten tur sammen og jeg fortsatte alene etterpå.

Jeg måtte stoppe opp og nyte alle lydane,gresshoppa som summa,alle fuglane som kvitrer med hver sin melodi,elva som rann og fossen som buldra ingenting utenom det hørte jeg og du det var egentlig litt godt:))



Nå som slåtten er over valgte jeg å gå på markane.Det er best for rygg og hofter og så lukter det så godt av nyslått gras:))

Jeg er så glad i den vakre sølvpilen min:))bare tenk når dette flotte treet blir 10 meeter høgt eller 15:))et ekte tuntre.Jeg får ikke fram fargen på bilde,den lyser som sølv er litt lodne blad



Tigerliljene mine blomstrer no.

Fagerbusken blomstrer

Det er deilig når nye farger og blomstrer spretter ut i hagen:))

ønsker alle en blomstrande vakker dag:))

7 kommentarer

Siste innlegg