Hetebølger

God morgen.For meg var det en befrielse å stå opp i dag og ta en herlige dusj.Det er tomt på østrogentablettene mine og hetetoktene stod i kø i natt,det er faktisk ikke morsom å våkne av svette som rekk i elver nedover kroppen.

Ute regner det i dag og tåka har lett seg fram igjen,godt jeg ikke skal drive hagearbeid i dag.

I dag har ei venninne innvitert meg til å være med på tur,om det blir Ørsta-Volda eller Nordfjordeid gjennstår å se,koselig blir det uansett.

No er ferieplanene våre endelig satt.Veien går først til Sandnes søndag eller mandag,der blir vi noen dager ilag med min søster og familien hennes.Så reiser vi videre ilag med dei til Sverige.Vi har bestilt ei stor hytte i Uddevalla for en uke.Hytta ligger i naturområde litt ute i skogen,der er fine turområder,gode bademuligheter og fiskemuligheter,og vil en på grensehandel er det ikke langt å kjøre.

Da ønsker jeg alle en deilige dag,husk å slappe av og nyte livet

10 kommentarer

Siste innlegg