Forberedelser

Dagen i dag startet med regn,masse regn men da vi reiste bortover så kom sola og den skinte hele dagen:))Jeg og min venninne hadde en koselig dag i lag,vi handla,jeg fikk klippet meg:)) og vi spiste god lunch på kafe:))

Vel hjemme lagde jeg middag,vaska klede og baka knekkebrød og sønnen fikk flyttet den siste rhododendroen til meg.

Utover ettermiddagen kom den ulidelige hodepinen tilbake:((er det virkelig mulig å få så vondt.Men jeg har jo fått en vidundermaskin,tok en runde på nakken og ja den dunkande hodepinen forsvant:))

Glemte å si att jeg kjøpte fiskestang i dag:))en nett liten sak for ferskvannsfiske:))skal jo feriere i bushen i Sverige og der var fiskevann,så jepp jeg skal ha med fiskestang på ferie.

No har kvelden kommet og med kvelden kom også regnet,bare sola kommer tilbake i morgen tidlig:))

Det blir ikke seine natta på meg i dag,er trøtt siden jeg ikke sov noe særligt i natt,men blir kommende natt bedre?jeg sitter jo og kaver med hete allerede,mens måleren bare viser 18+ inne,det føler som 30+

Ønsker dere ei god natt alikavel litt må vi vel få blundet

4 kommentarer

Siste innlegg