ny dag

God morgen mine venner.Det ble midnatt før vi kom hjem i går så da ble det natta fort på meg:))

Jeg og min kjære hadde en fin dag i Ålesund i går,jeg innsåg att det var lenge siden jeg hadde gått i di gatene og det gikk opp for meg hvor mange vakre bygninger byen hadde,jeg hadde med fotoapparat men den lå i bilen.Vi har ikke mange vakre slott slik som i Sverige og Danmark men vi har flotte bygninger.Ålesund er en Jugendby,mange hus er flott dekorerte flotte roser,drueklaser og andre krusifikser:))jeg hadde med telefonen men den kunne ikke zoome inn men noen bilder viser litt:))







byen er vakker og dei fleste bygningane har denne særegne utseende

byen har også svært mange flotte skulpturer,jeg tenkte bare så altfor sein på att eg kunne knipse med telefonen:))

kom også over dette vakre kummelokket:))

Etter turen i Ålesund dro vi videre til Moa,jeg hadde noen ønsker på chlas olson og dei fikk jeg oppfylt:))

Så nå er eg den lyklige eiger av et skjærebrett:))ett som skjærer papir dere skal få se det senere.Vi kjøpte oss middag der før vi tok turen til Langevåg og besøkte familie.

I dag var eg oppe kl 8. startet dagen med å vaske hus før eg spiste frokost.Litt uvanlig rekkefølge men det var en slik merkelig lukt i huset,da eg var ferdige å vaske fant jeg kilden til lukta.

Disse vakre stråa:)jeg elsker slike strå så min kjære plukket en bukett i Sverige.No ligger dei trygt nede i kjelleren og der skal dei få ligge og tørke så ikke hele huset lukter myr:))fra før har eg 1 slik strå,den plukket min kjære i Danmark for et par år siden til meg ,og den er like rak og fin ennå.

I dag har eg tenkt meg på sykkeltur,skal besøke ei vennine,så får vi se om været tilater att eg slår ferdig kantane i hagen i ettermiddag.

Da ønsker jeg dere alle en fin dag,klem fra meg:))

4 kommentarer

Siste innlegg