Fjelltur

Først må eg få takke for alle gode ønsker for bryllupsdagen vår:))

I dag bestemte vi oss for å gå i fjellet,tåka ligger fortsatt men temperaturen har vært fin.Vi tok turen opp i Bakkedalen hvor vi har hytte,derfra gikk vi opp på Bondalsbakkane:))

Hytta vår

sola skinner gjennom skyane



fruen tar en pust i bakken


det trengs i varmen for vi har gått langt :)helt neda i botnen som dere ser

vel framme på høgda med en ny dal i bakgrunnen:))men ned i den gikk vi ikke

det var mye frosk i dalen:)ikke rart så bløtt som det var

vi fikk i oss friske antioksidanter:))




vi kom over noen fine eksemplarer av sopp,har ikke sett i boka mi hvilken sort det er men jeg innbiller meg att dei er matsopp,uansett jeg plukket dem ikke er nok litt for pysete til å tørre det

småengkall

trur dette er bekkeveronika

denne trur eg hører til vintergrønnfamilien

øyentrøst

vel nede igjen etter en deilige dag i fjellet,og god samvittighet hva helsa angår:))ja eg svetta jo av meg noen liter:))

19 kommentarer

Siste innlegg