1 august

Da var ferien til min kjære over,kalenderen sier 1 august og mandag i neste uke ligger jeg på opperasjonsbordet på dette tidspunktet.Siden det er hånden min det er snakk om så gruer jeg meg,vi er jo avhengige av hendene våre til alt.Jeg har pakket bort strikketøyet ,men noe vil jeg gjør på så jeg har tatt fatt på kortlaging igjen:))håper jeg kan pusle litt med det:)kjøpte meg en papirskjærer for å lette jobben litt

Har laget 3 kort også nå;)et har jeg selv tatt i bruk så nå ligger den i postkassen klar til å bli sendt



Dette kortet ligger nå i postkassen,jeg har laget det til min kjære søster:)hun hadde bursdag da vi var i Sverige sammen og jeg lovet henne et kort når jeg kom hjem:)





Dei 2 siste kortene ligger no her om noen skulle trenge et kort.

Jeg er i ferd med å forberede meg  til opperasjon her hjemme ,nå steker jeg knekkebrød og jeg skal bake brød.Blir det tomt før jeg er god igjen blir det kjøpebrød fra butikken:))

Jeg vasker klede og prøver å stelle ferdig hagen:))hagen kommer det bilde av senere.

Da ønsker jeg alle en fin dag

7 kommentarer

Siste innlegg