sola skinn

God morgen mine venner:))

ja her på sunnmøre skinner sola fra en nesten skyfri himmel:))egentlig hadde dei meldt noe regn men det glemmer vi sola skinn og det håper jeg att den vil gjøre i hele dag.

Nå som min kjære er hjemme får jeg la være å lese hele dagen:)))har jo bare 1.5 bok igjen da må jeg vente på ny forsyning.

Hadde håpet på en fjelltur i dag men min kjære har vakt så vi må bli her i tilfelle utrykning.Ingen spør om det passer på en fin søndag ,blir det brann,tørrkoking eller vannskade eller ett eller annet galt må han avsted.

men jeg skal gå tur og jeg skal lure ham med meg:))

Vi skal synde litt på en søndag for min kjære har lovet å støvsuge:)jeg bryr meg ikke om att det er søndag litt værre med svigers i andre etasje:))

det får stå sin prøve jeg greier det iallefall ikke selv.

håper dere alle får en fin og god søndag:))regn eller sol…..klem

7 kommentarer
    1. En tur ut får dere vel til, du og din kjære. Støvsuging på søndag må vel gå greit. Måtte smile litt av mamma forrige søndag da hun og pappa kom hit på besøk. Mannen klipte plenen, og det var hun en smule “oppgitt” over; “dere som har tid ellers i uka. Tenk på naboene”. Naboene gjør også “sånt arbeid” på søndager… Er det så nøye da? 😉

    2. For meg høres det ut som du har en god søndag i vente. Litt støvsuging må man bare tåle på søndager nå til dags, mener jeg. Ikke alltid man rekker det i løpet av hverdagene og i ditt tilfelle makter du jo ikke å gjøre det selv engang, så da skulle det bare mangle at det kan gjøres når du har hjelpen tilgjengelig. Høres koselig ut med tur med mannen i sola. Her regner det – som meldt. Nyt dagen i sola med mannen din, du!

    3. Her regner det. Fikk begynt på storvask av verandaen før regnet starta og gjorde det ferdig i godt regnver. Vi har hatt jobbe inne dag utenom verandaen i dag. Vi bruker ofte søndagene til jobbedager.
      Eg henger ikkje ut klede viss naboen har konfirmasjone elller den slags ellers så er alle dager like sånn set for meg.
      Håper du rakk tur før regnet kom, for det kjem vle hos deg og. klem

    4. Hei på deg,
      helt enig at det er lov å jobbe litt på søndager hvis resten av uka ikke strekker til.
      Men er litt enig i at man ikke jobber med gressklipping, vedhugging eller motorsag etc. ute på en søndag. Det medfører jo en del bråk, og hvis man har nære naboer………jeg ergret meg ganske mye i vinter husker jeg da nesten-naboen ( en bortenfor naboen min) satte igang snøfreser kl. 08.30 på en lørdag. Ille nok det syntes jeg, men hadde det vært søndag hadde jeg sagt fra.

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg