godt å bruke kroppen

i dag har jeg vært flink :)først syklet jeg til Viddal,der satte jeg fra meg sykkelen og tok beina fatt opp til ei venninne,det er ett stykke og det er nokså bratt oppoverstigning hele veien:))

etter en kaffekopp ville vi gå tur innover dalen:))det var så deiligt og svetten rann,jeg følte virkelig att det gjorde godt for både kropp og sjel

slike vakre høstdager håper jeg att vi får mange av,ikke noe er så hærligt som å få gå ute i naturen.

tenkte dere skulle få se kjøpene mine fra i går også:)


 

hånden min er bedre i dag,fingeren stikker ikke rett fram som i går for no greier jeg å bøye den.Litt stiv er jeg men jeg trener hele tiden,legen sa det var dei første dagene som var viktigst for å bli minst mulig stiv i ettertid.Vondt er det ,men jeg hvet att det går over.

No skal eg kose meg og lese litt før eg går ut og plukker litt rips

9 kommentarer

Siste innlegg