Helg

God dag mine venner:)da er det helg igjen og jeg har lest 1 bok i dag:))jeg prøver å ta meg sammen så litt annet også blir gjort.

Jeg har da vasket opp og tatt klesvasken,husvasken er ferdig så så mye annet er det ikke å gjør.

Vi har godt vær,skyet men opplett.I dag ville yngste sønnen hjem en tur,er jeg heldige så blir det fisketur på meg:))tenk om vi hadde fått litt krabbe også da,han ymtet innpå att han ville prøve det.

Holder været seg vil jeg ha med karane mine og gå en tur i fjellet:))hvor det får vi se  vi blir vel enige.

Skulle hatt en dag og sett etter tyttebær også,hadde helst villet ha en tur til Sjåk der er det masse tyttebær men om det blir gjenstår å se,uansett så er det litt å finne her hjemme.

Jeg klør i fingrane etter å prøve med strikkepinnane,selv om jeg leser mye nå så tenker jeg på det,nærmer meg slutten på bokserien og da må jeg vel kunne prøve litt:)vi får se skal vente en uke til før jeg prøver.

Ønsker dere en fin fredagsettermiddag:)klem til dere alle

7 kommentarer

Siste innlegg