God søndagsmorgen

Etter en deilig sommersdag i går var det litt skuffende å vokne til regn i dag,vel og merke ikke øsende regn da .Bygen som kom medan vi spiste frokost er over no så enda er det muligheter for en bra dag uten dei alt for store nedbørsmengdene.

Jeg hadde håpet på en fjelltur i dag ,det har jeg gjort dei siste 3 helgene:))men det ser dårlig ut med det,noen individer mener dei ikke er vanntette:))

klart det er koseligere å gå tur i finværet men så lenge vi har så ofte regn så kan vi jo ikke bare sitte stille hver helg heller,eller?kanskje jeg er litt urimelig men en liten biltur burde gå ann:))men det frister heller ikke gemalen:(

Slike dager blir litt lange før dei begynner synes eg,kanskje jeg skulle prøve strikkepinnene igjen,bare litt:))

I går begynte hjortejakta,da vart jeg vekt av 2 skudd så mest sansynlig henger et par dyr til modning nå,hørte et skudd i går kveld også så anskje der henger 3:))I dag derimot var det stille kanskje jegerane ikke liker regnet heller.

Ønsker alle en fin søndag selv om regnet bøtter ned:))

7 kommentarer

Siste innlegg