Kasta på

God morgen.Ja det er ikke baller eller tomater det er snakk om men en forkjølelse.Jeg var fin i hele går ,min kjære kom hjem og vi intok middagen i lag.Da nyhetane begynte på tv murret det litt i halsen og nesen tetnet:(og så kom det bare som kastet på meg en forkjølelse av dimensjoner:(hvordan er det mulig sånn helt utfra ingen steder.

Kl 21 tok jeg natta,like greit det som å sitte oppe og pusse nesen i ett sett.

Jeg er nok ikke noe bedre i dag:((jeg skulle egentlig på fjellet i dag i lag med ei venninne det kan eg bare glemme,like greit for i dag er det vått ute det har sikkert regna i hele natt.

Plages med mer enn forkjølelse nemmelig noen små fluger som digger å fly helt opp under nesen,noe så irriterandes men hvor kommer dei fra?

Jeg ser jo bare 1 i gangen har også blitt flink å ta dem med en elektrisk flugepiske:) men straks den er tatt dukker det opp en ny.Det er 3 dagen jeg sitter her med flugepiska mi har ikke tall på kor mange jeg har grilla,alikavel det dukker opp en ny straks en er tatt,noen som har et godt råd å gi for å bli kvitt dem?

Ønsker alle en fin dag,selv om regnet øser ned i mesteparten av landet vårt

20 kommentarer

Siste innlegg