God morgen

I dag er det en strålande dag:))

Endelig føler jeg meg frisk igjen,litt dotter i ørene men ingen verk i hue og kropp,nesen er fin igjen og jeg føler meg helt topp:))

Har ikke bestemt meg om eg skal lufte meg i dag,det kan nok være lurt å være forsiktig vil ikke ha dette igjen.

Men lufte og støvsuge det skal eg gjøre:))

Så skal eg stelle rommet til yngste sønnen mulig han blir med faren hjem i kveld:))

Kjolen jeg strikker til dukken har jeg rekt opp igjen,det er enkelte oppskrifter som oppererer med altfor mange masker,det er tross alt bare en dukke så nå har jeg kuttet ut 44 masker.Det gjør vondt å strikke ja det gjør faktisk vont uansett hva eg gjør:(nå skal eg på sykehuset neste uke til kontroll er spendt på hva kirurgen sier,slik det er no så har eg meir problemer en før opperasjonen:(

Men men det er vel for tidlig å misse motet,er fult klar over att det kan gå måneder før hånden heles etter opperasjonen,jeg måtte tross alt ha inn en fremedlegeme.

Ønsker dere alle en fin dag,ser att dei fleste er velsignet med sol idag,så det er bare å nyte:))

7 kommentarer

Siste innlegg