Busstur

God morgen.

I dag skal jeg på busstur,med en hånd som ikke fungerer så tar jeg ikke risikoen og kjører selv.Det er tid for kontroll på sykehuset og jeg er spent på ka kirurgen sier.

Jeg hadde jo et ønske om å bli bedre men no er det værre med verk en før opperasjonen.

No kan det jo være att det tar måneder å bli god siden jeg måtte sette inn en kunstig del,vi får se hva dei sier.

Får jeg tid har jeg planer om å kjøpe en julegave også i dag,jeg hvet hva og hvor det skal være:))men om der er flere av det jeg skal ha inne på butikken gjennstår å se.

No har min kjære bilen vår ståande ikke langt unna bussholdeplassen ,så jeg har med nøkkel og kan legge fra meg varer der :))godt å slippe å bære.Ferskvarer som jeg vil ha med hjem har jeg i en ryggsekk som jeg tar med i dag ,da er begge hendene fri,det anbefaler jeg andre også å tenke på:))

Det ser ut til å bli en fin dag i dag også,er jeg heldige så får eg sol,og nå er det 10.6+ ute også så temperaturen er ok.

Da ønsker jeg dere alle en fin fin dag,og til alle dere som fortsatt sliter med innfluensa og andre baselusker riktig god bedring

8 kommentarer
    1. Lykke til på sykehuset Connie. Jeg skal også innom sykehuset med David i dag. Han skal opereres 30.09, så i dag er det tid for møte med anestisien……. Satser på at vi får gjort noe hyggelig sammen i byen etterpå også. Hver lille stund benyttes til å nyte livet ;o)
      Ha en nydelig onsdag, vennen.
      -klem-

    2. God morgen kjære venn. Du har sikkert alt reist med bussen. Håper ud får dei svare ne du trenger å høre om hånden din. Lykke til der.
      Ryggsekk er vinderlig oppfinnelse. Eg har både sykkelveske på sykkelen, korg og så bruker eg å ha med ryggsekk når eg skal handle litt. Da trenger ikkje eg bil. Jo trenger jo det da av og til, men ikkje til bvanlig. Det er jo ting som akn vere litt uhåndterlig viss ein skal sykkle hjem.
      Fin tur du hadde i går. Flink som går sånne turer åleine. Liker ikkje det eg. Da bruker eg heller sykkelen.
      snakkes min venn. klem

    3. Og du sliter fortsatt med hånden? uff da, et var trist. Håper du får noen oppmuntrende ord og meldinger fra legen idag da.
      Smart med ryggsekk, men den må ikke bli for tung for meg. Da er det faktisk bedre å bære litt i hver hånd. Ha en fin tur, og håper du fant julegavene.

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg