Fredags morgen

God morgen:))

I går kom min bedre halvdel hjem igjen og ja han har fri i dag:)jeg trodda da att vi skulle være sammen,men no sit eg her alene :(det er ikke for hele dagen han skal sta og hente yngste sønn som ville hjem,og siden han kom hjem med firmabil i går of vår 2 seter står i Volda så var det ikke plass til meg:))

Jeg er glad for att jeg tok fjellturen i går,ja for i dag pøs regner det ute.

Tenkte eg skulle rydde litt på hobbyrommet mitt i dag.Jeg har en bokhylle i kjelleren som jeg skal ha opp på hobbyrommet,det skal sønnen få bære opp til meg når han kjem.

Nå tror jeg hagesesongen er over også så i helga skal mesteparten av hagemøblane bæres bort i løda,ingen vits å la dem stå ute i regnet lenger.

Da ønsker jeg dere alle en fin dag da,selv får eg komme i gang og rydde litt

9 kommentarer

Siste innlegg