sitter og venter

I dag kommer begge døtrene våre en tur og barnebarna,så her sitter jeg og venter på dem.Den yngste har flyttet inn i ny leilighet og trenger litt div:))og mor er glad for alt som reiser ut av huset.

No har eg kokt en full gryte med risgrøt og stekt en eplekake det burde duge på en lørdag:)

Det regner litt ute i dag,ikke styrtregn men nok til å bli våt,så vi har gitt opp håpet om mer utekos derfor har karane bært i hus alle hagemøblane vår.

Ser ingen vits i att dei skal stå ute og være konstant våte,skulle det komme noen fine dager er det kort vei bort til løda og ta seg ut en stablestol:))

I morgen skal vi i Bakkedalen og gjøre hytta vinterklar,da tar vi med niste og litt kaffe og så rekner jeg med att vi tar en spasertur i fjellet om været tilater det:)

Har ikke rukket å vaske seksjonen ennå,men den står ikke i fare for mer fuktskade no så jeg får ta det igjen når besøket vårt har dratt igjen.

Trenger hjelp jeg,skulle hatt en kakeoppskrift uten hvetemel,egg :))noen som kan hjelpe,ja ikke fløte heller da

7 kommentarer

Siste innlegg