God morgen

God morgen :))ja i dag skal vi ha oss en tur på fjellet,vi fikk ikke sol,det får så være håper bare att det ikke regner.

Igår ble det en hektisk dag her i huset:))Vi ble 8 til middag barna var høgt og laft,litt knuffing og litt rolig lek:)sånn er det vel med barn i 2-3 års alderen.

Det beste av alt var att jeg virkelig fikk tømt unna mye her i huset:))utrulig kor mye som fikk plass i bilen,der var vaskemaskin,komfyr,kjøkkenbord,slagbenk,rundt salongbord etasjeseng+1 madrass,flere kasser og poser og klesstativ og alt dette kom inn i en bil+5 personer:)

Vi har diskutert litt kjellerproblemet mitt,no har vi bodd her i 16 år og aldrig vært plaget før så min mann mener det kommer av tørketrommelen.Vi har kjøpt en kondenstørketrommel og den står midt i kjelleren,så nå skal vi forsøke å sette den i det ytterste kjellerommet så kan vi lukke døra når den er i bruk.

Vi skal rydde enda bedre opp i ting og tang,barna skal ta noe av det dei vil ha og noe går i bosset det går ikke ann å bare lagre og lagre,det skal bli godt å få unna enda mer enn det som for ut av dørene i går:))

Jeg og den yngste datteren vår lagde pizza i går medan den elsdte gikk ut med barna.

Vanligvis holder dei seg på veien eller i hagen,men i går fikk dei det føre seg å gå opp i marka ovenfor huset vårt der dyra våre brukte å beite,og der gikk dei seg rett på en død hjort.Den må ha blitt skadeskutt og så har ikke jegeren funnet den,uansett i marka ville dei aldrig mei gå:)iallefall ikke alene.

Da ønsker jeg alle en fin søndag

8 kommentarer

Siste innlegg