Fredag

Da var denne fredagen snart til ende.Vi har hatt nok en varm dag,22+og skyet,sommer på etterskudd kaller man dette:)

Sommerblomstrane mine fant ut att dei ville blomstre en stund til så nå strutter dei:)

jeg flyttet alle disse inn under tak,så står dei lunt om det skulle bli kaldere:))det er utrulig dei har no blomstra siden mai:)

også disse kjøpte jeg i mai,i juni såg det ut som att dei døde bort,jeg flyttet dei da bort i et bedd beregnet for surjordsplanter ,og her har den tatt seg opp igjen og blomstrer nå rikt:))

Vi tok oss en Ørstatur i dag og da ble noen flere planter med meg hjem:)

Måtte ha noe i dei 2 siste krukkene:))dei såg så ensomme ut der dei stod tomme.

Det blomstrer i staudebeddet jeg lagde rett opp på gresset også

Aldrig før har høstastersen blomstret så rikt som i år:))den står og skinner blandet sammen med ringblomster:))tok ikke bilde av det men det er frodigt.

Karane mine skifter takrenne på løda

og medan dei jobba gikk jeg en spasertur etter att jeg hadde stelt litt i hagen.

Fortsatt henger det epler i det gamle epletreet vårt ,da jeg hadde gått en tur tok jeg med ett fang med epler inn igjen og nå dufter det herlig her:))jeg lager eplekake og nå er den straks ferdigstekt.

Så medan vi koser oss med varm eplekake ønsker jeg alle en fin fredagskveld

18 kommentarer

Siste innlegg