En rolig lørdag

I dag har jeg virkelig hatt en rolig lørdag,hodepinen min hjemsøkte meg i førmiddag så da lar jeg dagen flyte uten stress.

Spaserte førmiddagstur med sønnenfør jeg kokte rømmegrøt,etter maten tok jeg fatt på alle julegavene jeg har kjøpt inn:))

Ja på butikken hadde dei jo ikke fått inn julepapir,så alt lå uinnpakket på hobbyrommet mitt.

No var det begynt å bli litt vanskelig å forhindre andre å gå inn i det rommet så folkens jeg har brukt dagen på å pakke inn en haug med julegaver:))det verste er att jeg syntes det var koselig:)

Litt gjennstår å kjøpe men ikke mye,når vi kommer til advent da vil jeg bruke tiden til kos.

Verre synes jeg det er att julenissene har begynt å komme i butikken.Fredag var vi på plantasjen og jeg har aldrig før sett slike mengder med julenisser som dei hadde dandert opp der,det er for tidlig synes jeg.

Neste helg kommer min søster og familie på besøk,da hadde jeg faktisk planer om å sende med julegavene deira så slepp eg sende det i posten:))

Det har vært en fantastisk varm og fin dag i dag også men akkurat no regner det,dei meldte det men i morgen skulle det være fint,får iallefall håpe det.

Da skal jeg fortsette å ikke gjøre noe:))så håper eg att hode føles bedre imorgen.Ønsker alle en fin lørdagskveld

5 kommentarer
    1. Ja vet at Plantasjen er veldig tidlig ute med julepynten sin. Husker det godt fra i fjor. Altfor tidlig.
      Det beste med julen er igrunnen forberedelsene synes jeg. Du er jammen flink som klarer å tenke på alt dette nå.

    2. Kjekt med alt som er unnagjort. Men det er for tidlig med julepynt i butikkene ennå. En del butikker holder ikke igjen heller akkurat. Da jeg var butikksjef julepyntet vi butikken og laget juleutstilling til første helga i advent, aldri før det. Og ett år vant vi premie for beste juleutstilling av handelsstanden. Det var skikkelig koselig,- spesielt siden ingen forbinder sånne ting med Felleskjøpet. 😉

    3. Du er jammen tidlig ute. Var tidlig ute før i tiden eg og. Nå kjøper eg ikkje så amnge gaver. Har ein plan. Lager ein del og så skal eg kjøpe dei som skal kjøpes den helga i desember vi skal til Bergen.
      Vi har hatt kose dag i dag. skal skrive om det seinare. Ha ein fin kveld

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg