høst og innevær

God morgen.Her hos meg er det ikke lenger mulig å hpe på lenger sommer,det er surt ute,mye regn,tåke og snø i fjella

i dag gadd jeg ikke redigere bildene,det er så grått ute som bilda viser

Hva gjør mann når det er sånt vær,jo lager noe godt:)tok i hus siste epla i går ,så det skal bli litt mer eplemos i dag

ike store epler men supergode

Så skal jeg lage en varm kjøttsuppe:))ble fristet av Grete i går

Ellers strikker jeg noen stakkars omganger på ei dukkekjole og broderer litt men der får bilde komme senere:))det går seint for det gjør vondt derfor må jeg ha litt variasjon utover dagen.

For dere som såg oppskriften på rugbollane mine i går så smakte dei faktisk bedre i dag enn i går:))mesteparten gikk i frysa men noen få fikk ligge natten over,trur dei blir godt mottat eg:)

Da ønsker jeg alle en fin dag,så håper vi att snøen holder seg i toppane lenge ennå:)

8 kommentarer

Siste innlegg