Grått

God fredag :))i dag våknet jeg med den kjedelige hodepinen igjen:((igrunnen er det ikke så rart himmelen ligger nermest nede i hode på oss hele dagen.

Kaldt var det å stå opp også,like før snøen kommer helt ned i bygda

som dere ser,uansett hvilket vindu jeg ser ut av så ser jeg bort på snøen.

Jeg liker slett ikke det jeg ser,iallefall ikke i oktober det er minst 2 måneder for tidligt.

Kaldt var det å stå opp,men før jeg kunne fyre opp måtte ovnen tømmes for aske,det igjen førte til støv på gulvene så det var bare å finne fram støvsugeren,og kjøkkenet fikk en omgang med moppen.

Min kjære fikk så varme på peisen så nå er det godt og varmt og jeg har ingen planer om å bevege meg utendørs idag.

Jeg skal legge på sengene til besøket mitt som kommer i morgen,men det er også alt.

Tror både hender og hode trenger kvile .

Ønsker dere alle en fin dag,og er det noen som er velsignet med god vær så husk å nyt det fullt ut:))

10 kommentarer

Siste innlegg