fine dager

God morgen  kjære venner.

Da var det hverdag igjen og min kjære søster og familie har dratt videre til neste sted.Det er alltid kjekt å være sammen med min søster:)det er 11 måneder mellim oss og som barn vokste vi nesten opp som tvillinger

Det gikk greit å fore min svoger som ikke kan spise alt vi mener er basisvarer i hverdagen,ikke alt var velykket noe kastet jeg og noe ble spist opp:)

Søndag stekte jeg en stor kalkun og det trengtes for begge vår døtre kom + en kjæreste og 2 barnebarn så det gikk med for å mette 11 personer.

Koselig men hektisk med så mange på en gang.

I går måtte min kjære på jobb medan vi andre tok en liten biltur i nærområdet.Svogeren min har ikke sett seg rundt her inne i fjorden før så det var hyggelig å vise fram bygda selv om det øste ned ute.

Vi kjørte opp i bakkedalen også og viste fram hytta,har aldrig vært det oppe før i slik en bløyte:)

Før besøket vårt kom sette vi ut et par krabbeteiner og en fiskeruse,det gav oss en deilig fersk fiskemiddag i går,lange og torsk stod på menyen,og til barnas skrekkblandet fryd fikk vi også en krabbe

Krabben var stor men med lite mat da det var en hanne:))vi fikk alikavel smaken og den var god.

totten i munnen :)det nermer seg natta og da er det lov:)

Da må vi vente helt til mai før vi får se hverandre igjen ,da blir det konfirmasjon ii Sandnes og vi gleder oss allerede:)

Ønsker dere en fin dag

8 kommentarer

Siste innlegg