:))farmor

Da kan jeg title meg som farmor til en skjønn liten gutt:))

Nå har jeg lyst til Melhus med en gang:)men må nok nøye meg med bilde en liten stund.

Det ble lenge å vente så jeg og ei venninne tok bil til Bjørke og derfra spaserte vi til Finnes:))det er noen km:))på Finnes besøkte vi ei som kom i soknerådet ilag med meg,vi fikk snakket ut og hun skal nå tenke fram til 23 om hun og jeg skal bytte verv.Det var koselig å besøke henne og vi fikk skværet opp mye som skulle vært gjort på møtet.

Været er fantastisk,men det er frost hos oss,akkurat no skin sola,men der den ikke tar er det fortsatt frost.

Berget litt blomster inn,så nå kan dei nytes innomhus:)

høstasters og en bukett med lin

Finnes med Viddal i bakgrunnen

frost på Leira

Nå skal jeg roe ned og slappe av,glede meg over barnebarnet mitt og strikke babytøfler

20 kommentarer

Siste innlegg