Bloggutfordring,7 ting du ikke viste om meg

Da var jeg blitt utfordrett av mimmimor:)jeg slal berette minst 7 ting om meg fra mitt tidligere liv.

1. Da jeg var sånn ca 1 .5 år gammel klatret jeg på Mount Rainier,jepp på mine egne bein:)

2. Da jeg var 2-3 år gammel spiste jeg rottegift og måtte pumpe magesekken.

 3. Jeg gikk ett år på skule i Tacoma da jeg var 5 år gammel

4. Mitt første møte med hesteryggen resulterte i ett fall,da var jeg 4-5 år gammel .Siden har jeg hatt stiv rygg.

5. Da jeg gikk i barneskulen elsket jeg vinter og snø,lykken over all lykke var å ligge på rygg og lage engler i snøen medan eg studerte stjernehimmelen.

6.Som tenåring og nykonfirmert syklet jeg ca 23 km langs hovedvegen Måløy-Bryggja i bare bikini,uff uff

7.Husker ikke kor gammel eg var men mulig 7 kl sov jeg på en speiderhytte sammens med 3 andre jenter ,vi låg i samme rom og tittet på alle musene som sprang på gulvet,da syntes eg dei var søte.

Dette var litt fra min dystre fortid:))

staffetpinnen sender jeg videre og utfordrer hestiaverden,sigridfraenget,greta og huset på landet

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg