Savner sommeren:))

God morgen.Jeg skal ikke klage jeg hvet det men no savner jeg sommeren.

Se på dette da

dette bilde er tatt fra stua

og dette er tatt gjennom glaset på hobbyrommet mitt,snøen har kommet så langt ned att jeg fint kan ta en tur og lage snøballer om jeg vil.Men jeg vil ikke,det er surt og kaldt og det lukter slush ute ,sånn litt våt frossen snø.

Jeg som vurderte å besøke grannen som fik slag,iløpet av dagen kan det godt tenkast att det vil sludde i hagen hennes:(

Trur eg må smiske med sønnen ,kanskje vi kaunne ta en handletur istedenfor:))

Uansett hva dagen bringer så drømmer jeg om sol og sommer,jeg skal drømme om neste sommer :)for om alt går etter planen reiser vi da til Kroatsia:)så det finnes sol i horisonten.

Ønsker alle en fin dag

Måtte bare innom og tilføye att nå snør det:)ikke i høyden men rett utenfor vinduet ,sukk da var vinteren her

14 kommentarer

Siste innlegg