Nabo besøk

Det ble altså ikke noen shopping i dag,får prøve å satse på det i morgen.

Jeg kledde meg godt og gikk til en granne,hun bor ikke rett ved siden av,jeg må opp en lang vei,så lang att en blir varm:))

det var hun som fikk slag.

Jeg har tenkt det att om alle hadde hatt hennes humør så hadde livet vært godt å leve for maken til sprudlande dame.

Att hun har hatt slag og ikke har full kontroll på høgre sida har ikke lagt en demper på det gode humøret:))hun flirte og lo ,strikket sokker og bakte eplekake,og den var god:)

Istedenfor å se på alt som et ork,så går hun på med godt humør og rekner alt hun gjør som trening.Jeg beundrer henne virkelig.

Det ble noen timer der ,så da jeg kom ned igjen slo jeg fra meg handleturen.

No har eg fyrt opp i peisen og sønnen har kokt kakao til meg,jeg har strikket bråt på nye sokker til voksen dame:)så nå skal eg fortsette å kose meg med det:))

 

6 kommentarer

Siste innlegg