min morgen i bilder

Været forandrer seg for,kom akkurat inn etter å ha tatt noen bilder,no klarner det opp og det har sluttet å snø,himmelen er tilogmed nesten blå:))sånn på ca 2 min ,dette kan jeg like.

Men først bilder tatt for et par mmin siden

 

ikke godt å se,men snøbyga var tett som tåke  og snøflakene store som løv,nå skinner hele fjellet kvitt mot meg:))

Når jeg nå sutrer over snøen må jeg også si noe positivt om den også:))den lyser godt opp her i bygda.Siden bugdenorge ikke er velsignet med masse gatelys så er det godt når den kvite snøen lyser opp i kveldingen

Jeg ble lurt,no snør det tett igjen…..sukk

5 kommentarer
    1. Her på Nordmøre skifter det også hele tiden. Jeg håper du koser deg, både med strikking og med handling, og at du har det varmt og godt i stua. Her blir det en fin dag, selv om jeg ikke er så glad i haglevær. Tenåringen skal få fjernet stingene i dag, jeg skal vaske litt og gleder meg over at Gubben kommer heim fra Aukra i ettermiddag og at jeg får besøk av leseringdamene mine i kveld. NÅ må jeg gi slipp på PCn og få noe gjort ;o)

    2. Ojoj .. snø frister ikke enda. Men jeg synes også det er fint og lyst og lekkert. Når den ligger som et hvitt teppe over naturen. Bare så synd det ikke er sånn her i sør. For vi får bare vann og slaps og grå gørr. Normalt iallefall. Hadde det vært ordentlig vinter så er det mulig jeg hadde likt det litt bedre. Er ikke for ingenting ungene her ikke lærer å gå på ski lengre, for vitrene er ikke helt som i min barndom.

    3. Glemte mobilen da vi reiste på butikken og handlet så da fikk jeg dessverre ikke tatt bilde av snøen på fjellene her oppe. Nå ser det ut som bygene må vike for litt blå himmel og kanskje sol ? :))

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg