Hvor kom det fra

Da var vi hjemme igjen etter noen timer på handel.

Men du verden kor forkjøla jeg ble sånn helt plutselig,kor kom det fra skal tru?nesen renner uten stopp,hode brenner og jeg nyser uavlatelig:((

Vi hadde kraftig snødrev på vei bortover,ja veien var kvit og det blåste sidelengs ikke rart en blir forkjølet i ett sett.

Jeg fikk da handlet fulle skapene mine,kjøpte pinnekjøtt til jul 3 julegaver,barselgave og pelshue til meg selv:))ikke verst det når nasen drypp før jeg får betalt:))

No skal eg trekke meg en kopp te før eg begynner på middagen,trur hode mitt treng det nå

11 kommentarer
    1. Ojoj .. julegaver allerede! Jeg har såvidt tenkt tanken. Prøver å snappe opp litt her og der om hva disse barna våre trenger, sånn at det skal gå litt unna når vi først få satt igang. Greit å ha en plan iallefall. :o) Nå er det middag her, og jeg har sluppet å lage den, i dag også.

    2. midtlivskrise:Er snart ferdig med julegavene eg,har levert fra meg et par også:))det er tidlig jeg hvet det,men når vi bor langt fra butikk må en tenke litt på forhånd.Når advent kommer er jeg ferdige og klar for å nyte livet

    3. Tove:he he,ja når du skriver det slik ser jeg det også:))ellers har ikke jeg tenkt i di baner.
      Jeg har opplevd å være innesperret av snøfonn uten å ha handlet inn mat før lillejulaften,da vi måtte snu og kjøre hjem lurte vi fælt på kos vi skulle tilberede den maten vi hadde i husuten att barna ble lei seg:))vel,veien ble åpnet utpå dagen og vi fikk handla,etter det har jeg vært tidlig ute:))

    4. Så flink du er 🙂 både julegaver og pinnekjøttet :)) og pelslue, den må du vise frem 🙂
      Synd du ble forkjølet, får håpe det er en døgnflue :))
      PS jeg kjøper nesten alle julegavene på internett, slik kan jeg ifred og ro surfe på nettet etter gaver, få dem levert på døra og bare kose meg med innpakkinga :))

    5. Du må jo være den flinkeste i Norge til å kjøpe julegaver over langsen – jeg har bestilt en og er fornøyd med det og klart å få ihvertfall 7 adventsgaveri boks (har mange igjen – da 6 skal ha, men det er godt å komme igang):-) god bedring!!

    6. Grete:skal ta bilde imorgen,idag har jeg min fulle hyre med å pusse nesen.
      greit å handle på nett ja,vi får se neste år,nå er jo jeg omtrent ferdige:))håper virkelig att denne snuen forsvinner like fort som den kom,no skal eg se gøy på landet og så bærer det rett til sengs etterpå:)

    7. Forkjølelse er ikke no’ moro. Selv har jeg vært så snurrig i hodet i dag, og hørte i kveld at en kjenning har hatt det på samme viset et par dager. Må visst være noe som går.
      Ellers er det jo kjekt å få unna julegavene tidlig. Kan jo kjøpe dem, uten at butikkene er julepyntet 😉

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg