Fredag

Da var det fredag,og her på Leira er det en ganske vanlig dag.

Fortsatt er veien stengt så min kjære har valgt å være hjemme og det er jo hyggelig.

No står ei eplekake inne i ovnen:))må vist stå lenger enn normalt for jeg har dynget ned med epler i både 2 og 3 etasjer:))digger kokte epler så dette blir dessert:))

Ellers lager jeg en stor gryte med brennsnut(kjøttsuppe) i dag.

Ute er det fine været gått over til regn så jeg velger å holde meg innendørs,uansett så treng eg toa  på sekunde litt for ofte.Ringte sekreteren til legen i dag og det var vist nok til att en pakke fra apoteket kjem med bussen i ettermiddag:))trudde eg skulle få samtale med legen eg via telefon,men han har vist valgt å stole på att jeg har stilt riktig diagnose:))på den måten er det greit med fastlege,da kjenner en hverandre ganske godt:))og det er godt å hvite att min lege stoler på meg.

Ellers sitter jeg her og prøver og feiler med en liten genser til dukken,feil tråd og feil masketall det blir ikke da slik som i oppskriften:))men jeg får nok til noe som ligner en genser:)

Så medan eg kaver med mitt så ønsker jeg dere en riktig fin dag

7 kommentarer

Siste innlegg