1 blomst flere ansikt

Det er ringblomsten jeg sikter til:))sådderingblomster i vår og fortsatt blomstrer dei ute i ett av beddene:))og jeg ser att ringblomsten har flere ansikt,tok noen bilder ute i dag

denne blomsten skal jeg fortsette å ha i hagen min:))

Jeg liker også dei lange stråa som står igjen ute på marka:)særlig når det blåser

ruslet fram til sønnen og mannen,dei jobber med restaureringa av det gamle huset

mye rart i slike gamle hus,som denne veggen her

haugamle tømmervegger,den forige eiger har malt enkelte felt med gammelrosa,så har vedkommende tapetsert rett utenpå dei dype kløfta,så har det revnet og da har det blitt tapetsert nok en gang utenpå det første.Litt av en jobb å gjøre reint igjen.

Men no er det skal vi danse:))så får tømmerveggane være så lenge

7 kommentarer

Siste innlegg