Effektiv jeg:))

Skulle jo egentlig være det da:))

Hadde flere planer for dagen men får vel skylde på forkjølelsen.

Har fått vasket 2 maskiner med klede,og det var alt her i huset:)

Men jeg kom meg da ut,fikk endatil med ut naboen og det er minst et år siden sist:))vi gikk til Viddal hvor langt?er ikke helt sikker men 5-5,5 km sånn ca:)det gjorde godt og ikke var jeg så tett ute heller,vi fikk regn på vei hjem så noe våt inn til skinnet ble vi:))pytt pytt har da tørre klede:)

Når det gjelder genser til dukken så burde det være en grei sak,men jeg har forsyne meg begynt på den 3 :))

Den første blir en vest,ble litt vel vid til å ha ermer på

Den andre er i ferd med å bli et skjørt

og det tredje ja det bør bli en genser:))

Lett skal det ikke være nei,bilde kommer når alt er ferdig:))

 

18 kommentarer

Siste innlegg