en fredelig dag på landet:)

Jeg har hatt en fredelig dag her ute på landet i dag:))ikke mye sprell her inne.

Førmiddagen var rolig og gikk mest i strikking:)

Så måtte jeg ut i det milde høstværet,det ble ikke sykkeltur men spasertur fint det også.

Besøkte min blide granne som har hatt slag,tenk om alle hadde hatt det gode humøret hennes.

Så måtte jeg innom sønnen som jobbet i det gamle huset,mye jobb men det blir koselig til slutt:))

Tida kom for å begynne på middagen og der kom jammen min kjære kjørande:))1 time tidligere enn ventet:)det var kos det.

Så som dere ser,en fredelig dag på landet.

Når eg ser alltdet grusome som skjer rundt om i landet vårt da føler jeg meg priviligert som kan bo fredelig her inne i fjorden:))

No skal eg strikke videre på dukkegenser nr 3:))så blir den kanskje ferdig i kveld.

Ønsker dere en fredelig og fin kveld alle sammen

6 kommentarer

Siste innlegg