nye dukkeklær

God morgen:)

Da er jeg ferdig med nye dukkeklær.Jeg strikket først en bukse,tenkte den skulle få følge med en genser og endte opp med 2 hele antrekk:))

buksen som ble strikket måtte ha et følge

syntes genseren ble litt vid,så jeg valgte å la den være en vest:)

tenkte så att jeg måtte strikke en ny genser

den ble vel smal og siden jeg brukte et svært tynt garn som tok tid å strikke med gadd jeg ikke rekke oppatt,tenkte litt og voila det ble et skjørt:))genserbolen passet fint som linning på skjørtet.Men no måtte skjørtet ha en genser:)

etter 3 forsøk ble det endelig en hel genser:))

dukkelise ble fornøgde:))

Dagen i dag blir fin,fortsatt er det mildt ute og nå er det nesten skyfri himmel i tillegg:))

Jeg  startet dagen helt fint med å slå ut et helt glass biola ned i stueteppet:(

og jeg skal besøke naboen som har fritidsbolig her,ellers bor hun på østlandet men har vært her en uke no.

Hva annet jeg finner på får eg se etterhvert:))

ønsker alle en fin dag

26 kommentarer

Siste innlegg