Jeg fant jeg fant:))

God morgen kjære venner:))

Ja i dag fant jeg noen skatter fra mitt tidligere liv:))

Jeg har alle tider elsket å drive med hobby av ymse slag.Da barna var små lagde jeg juletrekuler selv,kjøpte isoporkuler og hjerter,skar med en tynn kniv mønster i isoporen og så var det bare å dytte stoff i sprekkene,etterpå pyntet vi sprekkene med fine bånd som vi brukte knappenåler til å feste med:))jeg har noen få kuler igjen,men for 3 år siden ødela musene mesteparten.

Så var det skattene mine da:))var en tur i kjelleren og kom over en pappeske,tittet nedi og måtte dra på smilebånde:))for her var det mye fint

en mengde med stoffbiter:))det burde da kunne bli noen søte dukkeklær av dette:)dere ser sikkert noen isoporkuler i hjørnet også for joda der var noe av det også i kassen,både hjerter,egg og kuler:))+ litt bånd .

Kan ikke nekte for att jeg har vært kreativ i mitt tidligere liv:))og det kommer kanskje til nytte no som eg ønsker å lære meg å sy dukkekle:))

Men så snart postbudet har vært her skal sykkelen fra,jeg skal nemlig sykle på tur i dag:)så får vi se på symaskina litt senere.

Ønsker alle en fin dag

18 kommentarer

Siste innlegg