lavkarbobrød

Det har ikke blitt noe på hobbyfronten i dag.

Jeg bestemte meg for å bake litt til jul istedenfor,så jeg har brukt noe tid på nett for å finne gode oppskrifter på julekaker:))

Jeg har skrevet ned et par oppskrifter men mangler litt av ingrediensane og så fikk jeg prøvd meg på å lage lavkarbobrød:))

Som dere hvet har magen min ikke vært så happy for vanlige brød,derfor var lykken stor da jeg fikk smaken på hjemmelagde knekkebrød,det har vært omtrent det eneste jeg har spist ipå 3 året no.

Så prøvde jeg for litt siden å bake frokostmuffins og dei har vært så gode att jeg har helt glemt av boksen min med knekkebrød:))

Men brødskive er no kjekt å kunne unne seg uansett så no har jeg prøvd å bake 2 sorter lavkarbobrød i dag:))

dette er brødet til venstre på det første bilde,brødet heter superbrød

og dette er brødet til høgre og det heter omega 3 brød

Begge brødene ser gode ut,har fin fasthet og det dufter godt:))

oppskriftene står i boka frisk med lavkarbo frokost og lunsj skrevet av dr.Sofie Hexeberg og Birthe Storaker

Om det er ønskelig med oppskrifter får dere si fra,ikke har jeg smakt på dem ennå heller for dei er rykande varme:))

No skal jeg lage noen frokostmuffins,da har iallefall jeg litt i fryseren:))

8 kommentarer

Siste innlegg